EXODIANS

Netizens of The Word

Makusog nga ulan kagabii

Posted by darbs on April 16, 2009

Anchorman: Darbs "Face of the faceless"

Anchor: Darbs "Face of the faceless"

Samtang naghulat ko atubangan sa bilding sa akong gitrabahoan, gapasilong sa gamay nga atup, gahuna-huna kung magpabasa ko sa makusog nga uwan or hulaton nga muhinay ang ulan dayog dagan pamasin nga adunay mapasilungan.

Samtang gahuna-huna ko sa lisod kaayo nga desisyon, kung magpaulan ba o dili magpaulan, namay-ungan ko na usab ang letra nga nakapaskil sa building nga nagkanayon MANGINGIGO: MaFaAh!

Ang paskil nagkanayon…Mangigigong Bilding: MAFAAh! Building  gi-dumala sa . . . .

  • HESWITIC de Kagabhion unang tandog
  • OBLATOS Mariang begotelyo wa kaigo
  • Daoy Daoy Clerikong Cumot-tumoy

Ug ang katapusang pulong mao nga ang bilding gidumala sa syudad Unibersidad sa New York.  Kung tinuod giod ang akong binutbot nga bakak, ang bilding  nahiluna kini taliwala  sa tunga-tunga sa binday ni Inday Manhattan, New York.

Pangutan-a ang Ginoo sa Internet ug ang iyang gahum nga GOOGLE MAP…kita giod ninyo ni nga building…by the way ako ang gideklara nga kuno ako ang PAPA sa maong BASILICA.  Kayati basad! Pero mao na sya ang tinoud nga BAKAK!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
